Alla inlägg den 17 december 2010

Av livskvalitet - 17 december 2010 19:24

Trött.....

 

är jag nu efter en händelserik vecka både positivt & negativt

 

***********


Så är det fredag igen och det är jag enormt tacksam för för jag behöver Lugn & Ro och massor av gottis & pizza 


Jag tycker det är superskönt att ligga och bara mysa i soffan och kolla på en bra film eller som i kväll Robinson men jag började fundera på hur det såg ut tidigare och kände en viss saknad... inte direkt efter alkohol men efter lite festligheter. Men det blir väl tid med det längre fram när jag är mer stabil.... just nu är det soffan som gäller på fredagarna.  


  


Jag är proppfull efter allt godis - men en härlig Calzone får jag nog i mig.


Jag känner ett megastort behov av att få utlopp för min kreativitet just nu men vet inte vad jag ska fokusera på för samtidigt vill jag ha ett resultat. Har ju funderat på att renovera hallen lite ett tag och det är inte en stor kostnad - men sen kan jag ju inte tapetsera el lägga golv - pinsamt men sant!


Ja ja, nu ska jag köpa pizza och titta på Robinson och bara vara sen blir det möte i morgon kl.11.00 Och.... jag behöver inte vakna 6.30 i morgon - härligt. Och... jag kommer inte att vara bakis i morgon - härligt det med.....


** Ännu en dag när jag lägger mig nykter **

(5 dagar så är det 3 månader)


Ha en superskön fredagskväll!


  kram

Välkommen hit


Mod är en av de gåvor vi fått på bättringsvägen. Jag har mod att gå vidare och möta den nya dagen, och ta itu med allt som väntar mig. Mitt mod skänker mig frid och ro, nu och i all framtid.

Vad är klockan?

Tid i frihet

Något du undrar över?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du varit "ren" från ditt beroende?
 en mån
 två mån
 3 mån
 6 mån
 9 mån
 1 år
 + 1 år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Letar du efter något?

Senaste inläggen

Mina kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kolla här....


Ovido - Quiz & Flashcards