Alla inlägg den 6 december 2010

Av livskvalitet - 6 december 2010 19:24

Hej alla,


Blä... fortfarande förkyld och matt som bara den. Och USCH idag har jag vräkt i mig en 200 g helnöt chokladkaka - snacka om att trycka undan känslor. Känslorna kommer nog av steg 4-arbetet. Jag har nu skrivit ner de jag känner harm mot    och det är några stycken. Men de som står mig närmast och de jag älskar mest är också de jag känner mest harm för - knepigt.... men jag kollade med min mentor som sa att jag skulle skriva allt jag kände - inte analysera............


Jag vet ju att målet är att hitta mina bra och dåliga sidor för att sedan öka på de bra och jobba med de dåliga, men det är TUNGT...


Jag har också svårt att koppla av, sitter jag inte med virkning så skriver jag eller äter el något medans jag tittar på tv. Jag måste verkligen träna på att "bara vara" och koppla av. I morgon ska jag gå på lunchmöte på AA, så himla skönt att gå direkt efter jobbet...........


Nu ska jag släppa datorn och bara "vara"

  


Ha en superskön kväll!


kram


  

Välkommen hit


Mod är en av de gåvor vi fått på bättringsvägen. Jag har mod att gå vidare och möta den nya dagen, och ta itu med allt som väntar mig. Mitt mod skänker mig frid och ro, nu och i all framtid.

Vad är klockan?

Tid i frihet

Något du undrar över?

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du varit "ren" från ditt beroende?
 en mån
 två mån
 3 mån
 6 mån
 9 mån
 1 år
 + 1 år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Letar du efter något?

Senaste inläggen

Mina kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kolla här....


Ovido - Quiz & Flashcards